loading...
ورودافرادبي جنبه ممنوع
sajjad بازدید : 357 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
    • آیشواریا رای مدتها بود که پس از بارداری و زایمان دچار اضافه وزن شدیدی شده بود به طوریکه تمام فعالیت های هنری اش را لغو کرده بود

       

      او حتی برای حضور در تصاویر تبلیغاتی یک شرکت مجبور شد دست به دامن نرم افزارهای گرافیکی شده تا چهره و اندام او را لاغرتر نشان بدهند! اما او تقریبا به شرایط طبیعی و ایده آل خود برگشته و دیگر خبری از اضافه وزن در او دیده نمی شود:
       

       


      http://www.seemorgh.com/uploads/1391/08/article-0-1535531D000005DC-442_634x896.jpg


       

       


sajjad بازدید : 256 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

یک خانم خوش شانس ۲۰ هزار دلار بابت راهنمایی یک مرد میلیونر که مسیرش را گم کرده بود دریافت کرد. خانم "جنیفر واسیلاکوز" کنار جاده غرفه ای راه اندازی کرد تا با فروش آب و تنقلات بتواند پولی برای درمان بیماری کلیه اش بدست آورد.یک میلیونر به نام "تای وارنر"که موسس کارخانه بزرگ اسباب بازی سازی است مسیر خود را در راه کالیفرنیا گم کرد.


عکس دختر
پرداد نوشت: او به دنبال کسی میگشت تا در بازیابی مسیر به او کمک کند و این شد که سرنوشت او را در مسیر جنیفر قرار داد.وی مدتی درمورد همه چیز با خانم "واسیلاکوز" صحبت کرد و جنیفر همه چیز را درمورد بیماری اش که از سال ۲۰۱۱ به آن دچار شد و در نتیجه آن یک کلیه اش را از دست داد به او گفت. وی به دلیل اینکه سابقا دچار سرطان پوست بوده است نمیتواند از عمل پیوند استفاده کند.

در حال حاضر او هفته ای ۱۴ ساعت دیالیز میشود و امیدوار بود بتواند هزینه درمان کلیه اش را از راه دست فروشی بدست آورد. وقتی جنیفر مرد میلیونر را راهنمایی کرد او یک چک ۵۰ دلاری به عنوان پاداش به او داد و به وی قول داد که هدیه ای ویژه ای برایش در نظر دارد.درست چند روز بعد جنیفر یک چک ۲۰ هزار دلاری توسط پست دریافت کرد.

گفتنی است آقای "وارنر" در مقابل پرداخت این پول از جنیفر خواسته است تا برای آگاهی دادن به مردم در مورد این بیماری تلاش کند.خانم "واسیلاکوز" بلافاصله بعد از دریافت چک برای معالجه بیماری اش به خارج از امریکا سفر کرده است.

sajjad بازدید : 312 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در ناحیۀ برونکس واقع در نیویورک است. مادرش مربی مهدکودک و پدرش متخصص رایانه هر دو پورتوریکویی تبار و کاتولیک مذهب، زاده شهر پونسی در جنوب پورتوریکو می‌ باشند.
 
www.parsnaz.ir - عکس جنیفر لوپز در کنار پدر و مادرش
sajjad بازدید : 115 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

اتومبیلی که صاحبانش را می‌کشت حتی بازیگر هالیوودی را!! (+عکس)

 

در سپتامبر سال ۱۹۵۵ جیمز دین هنر پیشه جوان هالیوودی بر اثر تصادف با ماشین پورشه اش دارفانی را وداع گفت.
آقای هنر پیشه مرد و کارش تمام شد اما اتومبیل همچنان ماجراهای مرگ آورش را ادامه میدهد خودرو را که به دره سقوط کرده بود بسختی بیرون اورده و به تعمیرگاه منتقل کردند. اما در آنجا ماشین از روی جک لیز خورده و بر روی دو پای یک مکانیک افتاد.
 
 این ماشین توسط یک دکتر خریداری شد که از ان برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کرد. در یکی از مسابقات خودرو تصادف کرده و صاحب جدیدش نیز کشته شد. ماشین را تعمیر کرده و دوباره از آن در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کردند . اما راننده بعدی هم در یک تصادف کشته شد این بار وقتی خودرورا به گاراژ منتقل کردند فردای آنروز مشاهده نمودند که گاراژ بطور کامل در آتش سوخته است. سرانجام در اکتبر ۱۹۵۹ برای اینکه جلوی فاجعه را بگیرند آن را به ۱۱ قسمت تکه کرده و فلزش را نیز آب کردند.
sajjad بازدید : 78 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

محققان ژاپنی شلواری تولید کرده اند که با پوشیدن آن در تابستان، دیگر احساس گرما نخواهید کرد.
این شلوارها که تهویه خنک کننده Kuchofuku نام دارند در واقع از ۲ پنکه استفاده می کند که با باتری کار می کنند.
این پنکه ها جریان هوای تازه را به پا و بخشی از بدن می رساند.
این پنکه در جیب های خاصی از این شلوار تعبیه شده، بسیار سبک هستند و فرد احساس سنگینی اضافی نمی کند.

 

این شلوار از ۵۶ درصد پلی استر، ۳۵ درصد کتان تولید شده و در سایزهای M, L, 2L و XL و فقط در رنگ خاکی- سبز کم رنگ در دسترس علاقمندان است. شرکت Kuchofuku پیش از این نیز محصولات دارای تهویه هوا مانند تی شرت، کاپشن، کت و کلاه و حتی تشک خواب نیز تولید کرده است.
با این حال ظاهرا قیمت این شلوار های خنک کننده ارزان نیست و با قیمت ۲۰۶ دلار در بازارهای ژاپن به فروش می رسد.

sajjad بازدید : 130 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

pic 23 جمله ها زیبا ویژه کارت عروسی   مهر 91

در پیشگاه حجت محض زمان مهد(عج)
منجی جهان
منت دار حضور شمائیم.
::
::
معنای عشق چیست بجز عشق
بهم رسیدن یعنی آغاز
با هم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی
::
::
قلب من و تو را
پیوند جاودانه مهری است در نهان
پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد
::
::
ما در این محفل انس، در عبادتکده نورانی خود
از دورترین فاصله‌ها به هم رسیدیم
و تا اوج بودن با همیم
با حضورتان شادیمان را دو چندان کنید
::
::
همتمان بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و ما نوسفریم
::
::
دست در دست هم نهاده‌ایم و سفره دوستی را در
دشت آرزوها گسترانده‌ایم تا هر خاطره‌ای را به
زیبایی در دلها بیاوریم
که زندگی تنها یادگاری از محبت است
شوق فشردن دستان شما برایمان انتظاری است شیرین
::
::
آغاز می‌کنیم زیستن را
پیوستن
و یکی شدن را
لطف حضور شما در جشن این آغازمایه شادی ما خواهد بود
::
::
مرا به رجعت خورشید باور است هنوز
دل بسته‌ایم به صبح سپید، به سپیدی بلندترین تیله خورشید
دل بسته‌ایم به زندگی، با ما باشید.
::
::
زیر بام سعادت پیمان مهر می‌بندیم
ما را در این میثاق همراه باشید
::
::
حافظ شب هجران شد
بوی خوش وصل آمد شادیت مبارک باد
ای عاشق شیدایی
::
::
بار سفر بسته‌ایم به قصد دریای همدلی
در پگاه آغازین این سفر همراهمان باشید
::
::
با سنت عشق گرد هم می‌آییم
آنجا که دوست داشتن تنها کلام زندگی است.
::
::
می‌خواهیم مهربانی را بیاموزیم
موسم نیلوفران ما شما را می‌خواند.
::
::
زندگی رسم خوشایندی است
ما گره خواهیم زد
دلها را با عشق زندگی را با مهر
ما به یک آینه یک بستگی پاک قناعت داریم
مقدمتان را گرامی میداریم
::
::
خانه‌ای ساخته‌ایم سایبانش همه عشق
زیر پا فرش غرور در حصارش همه تکرار صفا
ما در این جمع لطیف
لطف دیدار تو را می‌طلبیم
::
::
ای کاش عشق را زبان سخن بود
آنها زندگی مشترک خود را جشن می‌گیرند
با تشریف فرمائی خود سرافرازشان فرمائید
::
::
روز وصل دوستداران یاد باد
مقدمتان به دیده منت
::
::
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
::
::
در میان همه گلهای نجیب گل مریم چیدم
و در این محفل عشق با دوصد شاخه یاس
مقدم پاک شما یاران را همه گل می‌کاریم
::
::
محفلی ساخته‌ایم روشن از پرتو مهر سایبانش گل سرخ
بی‌ریا همچو سپهر
ما در این محفل انس، در عبادتکده نورانی خود
شوق روحانی دیدار تو در دل داریم

sajjad بازدید : 111 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

 

پرویز پرستویی اگر فوتبال را که از ترس گیر نیفتادن در دام اعتیاد به آن پناه آورده بود، ادامه می‌داد شاید الان یکی از پیشکسوتان عرصه فوتبال می‌شد.
شاید اگر در سال ۴۹ وقتی که به عنوان دروازه‌بان تیم محله‌شان در نازی‌آباد درون دروازه قرار ‌گرفت، سر کلاس‌های بازیگری  پرویز احمدی‌نژاد (فقط شباهت اسمی است!) در مرکز هنرهای نمایشی نازی‌آباد نمی‌رفت، هیچگاه فکرش را هم نمی‌کرد روزی سر از کلاس‌های بهرام بیضایی دربیاورد و بعد‌ها با گروه تئاتر کوچ و بهزاد فراهانی مسیر دیگری را برای خودش رقم بزند.
راه یافتن در کلاس‌های درس بیضایی آن هم در سن ۱۷ سالگی، کم کم مقدمات ورود او به گروه نمایش کوچ را فراهم آورد.
پرویز که از کودکی علاقه زیادی به معرکه‌گیری برای دوستانش و اجرای نقش‌های مختلف داشت، در کوچه پس کوچه‌های دروازه غار وقتی از مدرسه تعطیل می‌شدند نیم ساعتی وقت دوستانش را می‌گرفت و برای آن‌ها نمایش اجرا می‌کرد. علاقه‌ بسیار زیادی به تعزیه خوانی داشت و بهترین خاطراتش به عزاداری‌های روزهای محرم ختم می‌شود.

شاید همین پیشینه‌اش بود که بهزاد فراهانی وقتی او را در جشنواره تئاتر شمال دید، به شیوه بازی او علاقه پیدا کرد و به گروه کوچ دعوتش کرد. « اولین بار که پرویز را دیدم در جشنواره تئاتر شمال بود، من یکی از اعضای هیات داوران بودم، در آنجا نمایشی دیدم که از بازی پرستویی خوشم آمد، او جایزه اول را برد، من در جمع چهارصد، پانصد نفر در هنگام اهدای جایزه به پرستویی، پشت تریبون گفتم: «من مطمئن هستم، این مرد اگر رشد درست و منطقی در عرصه داشته باشد و به درستی مطالعه کند، یکی از بازیگران بزرگ هنر ایران خواهد شد.» خیلی‌ها از من دلخور شدند، اما بعدها مشخص شد که پیش‌بینی‌ام درست بود.»
گروه تئاتر کوچ از معدود گروه‌های ماندگار در جمع اهالی تئاتر هست که تا امروز بدون هیچ کم و کاستی به فعالیت‌ خود ادامه داده است. پرویز پرستویی در دوره‌ای وارد این گروه شد که هم‌دوره‌ای‌های نام آشنایی در آینده از آن‌ها به جامعه‌ هنر معرفی شدند. عبدالرضا اکبری، مهدی میامی و مرتضی مسجدجامعی از جمله‌ آن‌ها هستند.

همکاری پرستویی با گروه کوچ به سال‌های انتهایی دهه‌ ۵۰ و ابتدایی دهه‌ ۶۰ مربوط می‌شود. جایی که آخرین اجراهای گروه به نمایش‌های «معدن» و «پتک» ختم می‌شود و با شهادت بهروز پرستویی در ابتدای دفاع هشت‌ساله‌ ایران در برابر تجاوز رژیم بعث، پرستویی راه و روش حرفه‌ای‌اش عوض شد و به سمت فیلم‌هایی رفت که در یک تسلسل منطقی در میانه‌های دهه‌ هفتاد به حاج‌کاظم رسید.
پرویز پرستویی راه دراز و سختی را از کوچه پس کوچه‌های نازی‌آباد تا «دیار عاشقان» طی کرد. او حتی در این مسیر تفکرات خود را هم پالایش داد تا گذرگاه دروازه غار برای او فقط حکم معرکه‌گیری برای هم‌سن‌وسالانش را نداشته باشد بلکه گذری باشد از پرویز تا پرستویی.

sajjad بازدید : 457 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

فان کلوب: مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.


مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.
او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد.

عکس زن کاملاً برهنه در مترو اتریش
در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند .

یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.

یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.
بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اطریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود. به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است  و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اطریش را به خود مشغول کرده است.

sajjad بازدید : 237 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)
  • فان کلوب: آشواریا رای” ستاره زیبا روی سینمای هند و “کریستین تورلینگسون” مدل مشهور امریکایی با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند.”آشواریا” مثل همیشه با لباس سنتی زیبایش معصومیت همیشگی اش را حفظ کرده بود و علیرغم سادگی بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسید.


    "آشواریا رای” ستاره زیبا روی سینمای هند و "کریستین تورلینگسون” مدل مشهور امریکایی با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند.”آشواریا” مثل همیشه با لباس سنتی زیبایش معصومیت همیشگی اش را حفظ کرده بود و علیرغم سادگی بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسید.

    این مجلس ضیافت شامی بود که با نام همه زنان ، همه کودکان برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان در آن زنان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و سیاسی بودند.

    آیشواریا رای در سازمان ملل
    این نشست با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت مسائل کلیدی مثل برنامه ریزی برای خانواده ، بقای کودک و دسترسی همگانی به کالاهای اساسی برگزار شد و به همین دلیل هم اکثر میهمانان این نشست را زنان تشکیل دادند.

    گفتنی است آشواریا رای که خود مادر یک کودک است به عنوان سفیر آژانس ایدز سازمان ملل فعالیت میکند . بنابر اظهارات این بانوی سینمایی ماموریت جدید او توسعه آگاهی همگانی در ارتباط با مسائل بهداشتی به خصوص مسائلی که به زنان و کودکان مربوط است میشود و قرار است به زودی در ۲۱ کشور جهان به اجرا درآید.

    آیشواریا رای در سازمان ملل

sajjad بازدید : 125 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

۱۰٫ چین
سیاست تک فرزندی

  http://up.p30day.com/images2/09316903534412694823.jpg

به احتمال زیاد این قانون، شناخته شده ترین قانون در این لیست است چون بحث های بسیاری را در مطبوعات جهان بر انگیخته است. قانون تک فرزندی در سال ۱۹۸۷ به تصویب رسید و انتظار می رفت که بتواند جلوی رشد سریع جمعیت را در چین بگیرد. به واسطه ی این قانون از زوج هایی که صاحب بیش از یک فرزند شوند مالیات های سنگینی گرفته می شود. جنبه ی اخلاقی این قانون مورد بحث است؛ طرفداران این قانون می گویند به این وسیله کشور چین موفق شده است که قدم بزرگی در مسئله ی انفجار جمعیت بردارد و نه تنها در کشور چین بلکه در جهان هم تأثیر گذار باشد. از طرف دیگر مخالفان این قانون عقیده دارند منع کردن زوج ها از داشتن خانواده ای که ممکن است بخواهند داشته باشند از نظر اخلاقی اشتباه است؛ علاوه بر این آمار سقط جنین هم بسیار بالا رفته زیرا اکثر خانواده ها مایلند که فرزندشان پسر باشد. گروه های بسیاری بر علیه این قانون مبارزه کرده اند وتنها زمان نتیجه ی آن را مشخص خواهد کرد.

۹٫ یونان
ممنوعیت بازی های رایانه ای

  http://up.p30day.com/images2/64226660060059884149.jpg

این قانون برای اولین بار در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۰۲ معرفی شد و در ابتدا تنها ممنوعیت بازی های رایانه ای در کافی نت ها و اماکن عمومی بود تا بتواند از قمار های غیرقانونی جلوگیری کنند. اما این قانون در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۰۳ تصحیح شد و در پی آن هرگونه بازی کامپیوتری ممنوع شد. دلیل این ممنوعیت آن بود که قانون گذاران عقیده داشتند به سختی می توان بین بازی هایی که برای قمار از آنها استفاده می شود و سایر بازی ها تفاوت قائل شد بنابر این همه ی بازی های کامپیوتری ممنوع شدند. شاید تصور ممنوعیت بازی های کامپیوتری بسار سخت باشد چون سالانه میلیون ها نسخه از انواع آنها در جهان به فروش می رسند اما گروه هایی هم در آمریکا هستند که مخالف بازی های کامپیوتری هستند مثلاً گروه “مادران مخالف اعتیاد و خشونت بازی های کامپیوتری” (MAVAV)، که هدفشان ممنوع شدن بازی های کامپیوتری در کشور هایی مثل آمریکا است زیرا عقیده دارند خشونتی که در این بازی ها وجود دارد باعث افزایش جرم و جنایت و مشکلات روانی در کودکان و نوجوانان شده است.

۸٫ فرانسه
هیچ کس حق ندارد خوکش را ناپلئون بنامد.

http://up.p30day.com/images2/63440602645853387008.jpg

ژنرال فرانسوی ناپلئون بناپارت که بیشتر قسمت های اروپا را در سالهای ۱۷۹۹ تا ۱۸۱۵ فتح کرد برای فرانسوی ها بسار محترم بوده. از طرفی در کتاب معروف جورج اورول به نام مزرعه ی حیوانات خوکی به نام ناپلئون است که البته استالین را معرفی می کند اما در عین حال باعث بوجود آمدن این قانون هم شده است. در فرانسه حتی در بیشتر مواقع اسم این خوک در کتاب “سزار” است و نه ناپلئون. همه ی این ناراحتی ها به خاطر این است که در این کتاب ناپلئون مثل استالین معرفی شده و نه به خاطر اینکه یک خوک است. البته امروزه بیشتر مردم به این قانون می خندند و کمتر کسی آن را می داند چه برسد به اینکه آن را رعایت کنند.

۷٫ آلمان
بالش یک سلاح منفعل تلقی می شود

http://up.p30day.com/images2/06685757178177278837.jpg

اگر با یک فرد گردن کلفت مواجه شوید ترجیح میدهید که با بالش به شما حمله کند یا با چاقو؟ احتمالاً جوابتان بالش است اما در آلمان بر عکس این تصور رواج دارد چون بالش نوعی سلاح است. شاید اگر با سنگ پر شده باشد یا از آن برای خفه کردن دشمن استفاده شود بتوان اسم سلاح بر روی آن گذاشت اما مسلماً برای دفاع از خود یک اسلحه کارآمد تر از یک کیسه ی نرم است.

۶٫ رژیم صهیونیستی
در روز سبت (شنبه) فروبردن دست در بینی ممنوع است.

http://up.p30day.com/images2/12631805808227655968.jpg

اسرائیل کمی بعد از جنگ جهانی دوم بوجود آمد تا محلی باشد به اصطلاح برای یهودیان که بتوانند بدون ترس از آزار و اذیت در آن زندگی کنند. این کشور تقریباً از زمانی که بوجود آمده با همسایه ی خود در جنگ بوده است و در جهان بخاطر موضوعاتی مثل حقوق فلسطینیان بسار مورد بحث بوده است. اما قانون از این قرار است که در روز شنبه خاخام یهودی مردم را از فروبردن دست در داخل بینی منع می کند. این قانون واقعی است نه فقط به این دلیل که کار بدی است بلکه به این دلیل که این کار ممکن است باعث خونریزی بینی شود و به این ترتیب باعث شکسته شدن قانون شرعی حرمت روز سبت می شود. بنابر این تنها مربوط به پیروان دین یهودی است و سایر شهروندان از آن معاف هستند.

۵٫ سوازیلند
پوشیدن شلوار برای دختران ممنوع است.

http://up.p30day.com/images2/01911342332323449467.jpg

سوازیلند یکی از فقیر ترین کشور های جهان است که در آن میانگین طول عمر افراد ۳۰ تا ۳۵ سال است. کنترل حکومت به دست یک دیکتاتور فاسد وتشنه ی قدرت، شاه مسواتی سوم است که چندین قانون عجیب را در تلاش برای زنده کردن ارزش های گذشته، به تصویب رسانده است. در این قانون زنان با مردان برابر نیستند و پست تر به حساب می آیند بنابر این اجازه ی پوشیدن لباس هایی شبیه لباس مردان را ندارند واگر زنی باشلوار در مجامع عمومی دیده شود سربازان با خشونت آن لباس را از تن وی خارج کرده و وی را تحقیر می کنند.

۴٫ آمریکا/ کالیفرنیا
منع جفت گیری حیوانات در مکان های عمومی

http://up.p30day.com/images2/58623419753946902978.jpg

حیوانات از جفت گیری کردن در شعاع ۴۶۰ متری هر رستوران، مدرسه یا کلیسا ممنوع هستند. هرچند هیچ دلیل منطقی برای ان ذکر نشده و تا به حال هم دیده نشده که نگهبانانی در اطراف این مکان های خاص باشند و حیوانات را از این کار منع کنند. به نظر می رسد که این قانون به نظر ساکنان این ایالت احمقانه است و کسی در اجرای آن تلاشی نمی کند.

۳٫ فیلیپین
قانون پلاک ماشین ها

http://up.p30day.com/images2/71326583540885297782.jpg

این قانون از آن جهت جالب است که بشیار جزئی و مشخص است. به موجب این قانون ماشین هایی که نمره ی پلاک آنها با ۱ یا ۲ تمام می شود روز های دوشنبه، شماره های ۳و ۴ روزهای سه شنبه شماره های ۵و ۶ روز های چهار شنبه ، ۷ و۸ روز های پنج شنبه و ۹و۰ روز های جمعه اجازه ی تردد در جاده ها را ندارند. دلیل تصویب چنین قانونی احتمالاً برای تشخیص حویت و موقعیت افراد بوده؛ البته اجرای آن بسیار مشکل بوده و مشخص است که قابل پیگیری نیست.

۲٫ ژاپن
احترام به قانون ازدواج

http://up.p30day.com/images2/83946363381921848148.jpg

این قانون نسبت سایر نمونه های این لیست چندان هم مضحک وعجیب نیست اما ممکن است از نظر برخی افراد باورنکردنی باشد. این قانون احترام شدیدی را که افراد ژاپنی به مسئله ی ازدواج دارند نشان می دهد که به موجب آن ، برادر بزرگتر حق دارد از نامزد یا دوست دختر برادر کوچکترش خواستگاری کند و هر دو نیز باید موافقت کنند. قانون های مشابه بساری در سایر کشور های آسیایی وجود دارد که نشان دهنده ی احترامی است که افراد آسیایی به فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ی خود و امر ازدواج دارند.

۱٫ انگلستان
مردن در مجلس پارلمان

http://up.p30day.com/images2/24156716321904206778.jpg

بریتانیای کبیر هم در سراسر اروپا به خاطر داشتن چندین قانون مضحک و احمقانه معروف است، قدمت این قوانین به چند صد سال قبل باز می گردد. یکی از این قوانین ممنوعیت مردن در مجلس پارلمان است. این قانون که البته امروزه چندان هم تأثیری ندارد به خاطر بی معنی بودنش مورد تمسخر بوده است؛ چون اگر این اتفاق بیافتد نمی توان فرد قانون شکن را مجازات کرد. آیا اگر یکی ازاعضای پارلمان به خاطر سکته ی قلبی یا هر بیماری دیگری ناگهان غش کند و به کمک فوری نیاز داشته باشد، افراد امدادگر ابتدا او را به خارج از ساختمان منتقل می کنند و بعد کمک به وی را آغاز می کنند؟ به لطف ملکه این قانون دیگر موءثر نیست.

+ روسیه
استالین زنده است

http://up.p30day.com/images2/93671724567740537034.jpg

ژوزف استالین، دیکتاتور شوروی در جریان جنگ جهانی دوم بود که برلین رافتح کرد و به جنگ با نازی ها خاتمه داد. با کمک وی روسیه به یک قطب صنعتی و ابر قدرت تبدیل شد اما در این راه میلیون ها نفر را قتل عام کرد، بطوریکه نزدیک ترین افرادش نیز در امان نبودند. از او به عنوان بزرگترین قاتل در تاریخ بشر یاد می شود و تخمین زده می شود که دستور قتل عام ۲۰ تا ۶۰ میلیون نفر را صادر کرده باشد. با این حال در روسیه هنوز هم این رهبردیکتاتور محترم قابل احترام و عزیز است. به طوری که در برخی قسمت های روسیه بر اساس قانون افراد موظف هستند که اسم دوم فرزندان پسر خود را استالین بنامند. (حد اقل در آلمان پسرها را هیتلر نامگذاری نمی کنند.)


 
sajjad بازدید : 103 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
بانوی اول کشور فرانسه از همان اولین روز ابتدای ریاست جمهوری فرانسوا اولاند برای وی دردسر ساز شد. مشکلات کاخ الیزه با این زن همچنان ادامه دارد و این بار انتشار کتابی جدید درباره بیوگرافی والری موجب شده تا اوج انحطاط اخلاقی در سطوح بالای حکومتی این کشور اروپایی هویدا شود.به گزارش پارس ناز والری تریرویلر که بدون ازدواج با فرانسوا اولاند، در کنار او وارد کاخ الیزه شده بار دیگر برای رئیس جمهور فرانسه دردسر ساز شد. این دردسر پس از آغاز شد که در هفته جاری کتابی منتشر شد که در آن به زندگی خصوصی والری پرداخته شده است.
 
www.parsnaz.ir - ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با 3 مرد (عکس)
ویژه اعضا

                       

ساکس رایگان ویژه برای اعضا                                  آپدیت نود 32 ویژه برای اعضا 

کلیک کنید                                                            کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آدرس سایت

    آدرس فعلی سایت:

    www.funiweb2.tk

    آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:

    www.funiweb3.tk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 169
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 1,197
  • بازدید سال : 7,197
  • بازدید کلی : 99,832
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ