loading...
ورودافرادبي جنبه ممنوع
sajjad بازدید : 183 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

عضویت در شبکه اجتماعی، می‌تواند منجر به تغییرات مثبتی در شکل گیری شخصیت کاربر شود. به شرط حفظ حریم شخصی!

با عرض پوزش از طرفداران دموکراسی، بزرگ‌ترین ملت مجازی جهان با یک میلیارد شهروند قدرتمند، در بهترین حالت رسما به صورت الیگارشی اداره می‌شود.

شاید خبر نداشته باشید اما تا روز چهارشنبه، به تمام اعضای فیس‌بوک حق رای اعطا شد. این شبکه اجتماعی در نظر دارد تغییرات اساسی در سیاست‌های خود ایجاد کند و بیشتر این تغییرات مربوط می‌شود به چگونگی رفتار با اطلاعات و حریم شخصی شما.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، دفعه پیش که فیس‌بوک از این رای‌گیری‌ها راه انداخت، فقط تعداد اندکی از شهروندان مجازیش در آن شرکت کردند تاحدی که انتخابات میان دوره‌ای آمریکا با کمتر از ۴۰ درصد رای دهنده در مقایسه با رای‌دهندگان فیس‌بوکی، یک پیروزی بزرگ در میزان شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.

در ماه ژوئن نیز این کمپانی دو بیانیه دیگر را در مورد حقوق و مسئولیت‌هایش به صورت جایگزین یکدیگر به رای گذاشت و به مدت یک هفته از کاربرانش خواست به یکی از آنها رای دهند، اینبار ۳۴۲.۶۳۲ نفر رای دادند.

با توجه به تعداد شهروندان این دولت مجازی این تعداد یعنی یک نفز از هر ۲۶۰۰ کاربر یا ۰.۰۳۸% کل کاربران فیس‌بوک.

فیس‌بوک اینبار نیز پس از رای‌گیریش روز چهارشنبه گفت از این پس به کاربرانش اجازه خواهد به جای رای دادن، برای نحوه اداره این شبکه مجازی کامنت بگذارند.

یکی از معاونین این کمپانی به نام الیوت شریج در بیانه‌ای نوشت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در مکانیسم رای دادن، کمیت از کیفیت، برجسته‌تر می‌شود بنابراین تصمیم گرفتیم که زین پس سیستمی را اجرا کنیم که منجر به تعاملات معنایی شود و کاربران را بیشتر از گذشته در فرایند رای دهی درگیر کند.

با همه این احوال قدرت واقعی در فیس‌بوک به دست مدیران اجرایی یا همان سهامداران شرکت است و البته به طور خاص مارک زوکربرگ، موسس و مدیر عامل شرکت که تعدد حق رای‌ها را کنترل می‌کند.

اما دادن حق رای به کاربران، حتی اگر از این امکان چندان هم استفاده نشود به فیس‌بوک این فرصت را می‌دهد که بر ماموریت اجتماعیش بیش از پیش تکیه کند.

تغییر بزرگ بعدی که در این شبکه اجتماعی صورت خواهد گرفت بی‌شک مربوط به سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خواهد بود و احتمالا خیلی از کاربران این تغییرات را دوست ندارند اما از آنجا که حق رای به آنها داده شده بوده، حق شکایت کردن هم ندارند.

sajjad بازدید : 131 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

هدف گوگل از این کار، نزدیک کردن و پیوند زدن بیشترعرب‌زبان‌ها با محیط اینترنت است. گوگل امروز اعلام کرد که به مدت یک ماه به صورت ابتکاری دست به انتشار زبان عربی در پهنه وب خواهد زد. این برنامه که “Arabic Web Days” نام گرفته قصد دارد به گسترش محتواهای عربی در اینترنت بپردازد. گوگل در وبلاگش توضیح داده است که با اینکه مردم عرب زبان بیش از ۵ درصد کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند اما محتواهای منتشر شده به زبان عربی در اینترنت تنها ۳ درصد کل محتواهای دیجیتال انلاین را تشکیل می‌دهند. به منظور دستیابی به این هدف گوگل و سایر شرکایش در حال سازماندهی یک سری رویدادهای آنلاین و آفلاین هستند که از جمله آنها می‌توان به ۱۲ دسامبر یا روز “Arabic Web Day” اشاره کرد. در این روز متخصصین صنعتی گوگل قرار است برای عرب زبان‌ها جشن گرفته و یک مسابقه اینفوگرافیک نیز برای آنها برگزار کنند. ماها ابو، رئیس ارتباطات خاورمیانه و شمال آفریقای گوگل این برنامه را مخصوص کاربران دانسته و گفت : ما قصد داریم کاربران عرب زبان را بیش از پیش به اینترنت نزدیک کرده و پیوند بزنیم. گوگل همچنین اعلام کرده که قصد دارد یک وبلاگ کاملا عربی زبان ایجاد کرده و به ترویج ویدئوهای عربی در یوتیوب بپردازد.

sajjad بازدید : 357 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
    • آیشواریا رای مدتها بود که پس از بارداری و زایمان دچار اضافه وزن شدیدی شده بود به طوریکه تمام فعالیت های هنری اش را لغو کرده بود

       

      او حتی برای حضور در تصاویر تبلیغاتی یک شرکت مجبور شد دست به دامن نرم افزارهای گرافیکی شده تا چهره و اندام او را لاغرتر نشان بدهند! اما او تقریبا به شرایط طبیعی و ایده آل خود برگشته و دیگر خبری از اضافه وزن در او دیده نمی شود:
       

       


      http://www.seemorgh.com/uploads/1391/08/article-0-1535531D000005DC-442_634x896.jpg


       

       


sajjad بازدید : 257 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

یک خانم خوش شانس ۲۰ هزار دلار بابت راهنمایی یک مرد میلیونر که مسیرش را گم کرده بود دریافت کرد. خانم "جنیفر واسیلاکوز" کنار جاده غرفه ای راه اندازی کرد تا با فروش آب و تنقلات بتواند پولی برای درمان بیماری کلیه اش بدست آورد.یک میلیونر به نام "تای وارنر"که موسس کارخانه بزرگ اسباب بازی سازی است مسیر خود را در راه کالیفرنیا گم کرد.


عکس دختر
پرداد نوشت: او به دنبال کسی میگشت تا در بازیابی مسیر به او کمک کند و این شد که سرنوشت او را در مسیر جنیفر قرار داد.وی مدتی درمورد همه چیز با خانم "واسیلاکوز" صحبت کرد و جنیفر همه چیز را درمورد بیماری اش که از سال ۲۰۱۱ به آن دچار شد و در نتیجه آن یک کلیه اش را از دست داد به او گفت. وی به دلیل اینکه سابقا دچار سرطان پوست بوده است نمیتواند از عمل پیوند استفاده کند.

در حال حاضر او هفته ای ۱۴ ساعت دیالیز میشود و امیدوار بود بتواند هزینه درمان کلیه اش را از راه دست فروشی بدست آورد. وقتی جنیفر مرد میلیونر را راهنمایی کرد او یک چک ۵۰ دلاری به عنوان پاداش به او داد و به وی قول داد که هدیه ای ویژه ای برایش در نظر دارد.درست چند روز بعد جنیفر یک چک ۲۰ هزار دلاری توسط پست دریافت کرد.

گفتنی است آقای "وارنر" در مقابل پرداخت این پول از جنیفر خواسته است تا برای آگاهی دادن به مردم در مورد این بیماری تلاش کند.خانم "واسیلاکوز" بلافاصله بعد از دریافت چک برای معالجه بیماری اش به خارج از امریکا سفر کرده است.

sajjad بازدید : 115 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

اتومبیلی که صاحبانش را می‌کشت حتی بازیگر هالیوودی را!! (+عکس)

 

در سپتامبر سال ۱۹۵۵ جیمز دین هنر پیشه جوان هالیوودی بر اثر تصادف با ماشین پورشه اش دارفانی را وداع گفت.
آقای هنر پیشه مرد و کارش تمام شد اما اتومبیل همچنان ماجراهای مرگ آورش را ادامه میدهد خودرو را که به دره سقوط کرده بود بسختی بیرون اورده و به تعمیرگاه منتقل کردند. اما در آنجا ماشین از روی جک لیز خورده و بر روی دو پای یک مکانیک افتاد.
 
 این ماشین توسط یک دکتر خریداری شد که از ان برای شرکت در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کرد. در یکی از مسابقات خودرو تصادف کرده و صاحب جدیدش نیز کشته شد. ماشین را تعمیر کرده و دوباره از آن در مسابقات اتومبیل رانی استفاده کردند . اما راننده بعدی هم در یک تصادف کشته شد این بار وقتی خودرورا به گاراژ منتقل کردند فردای آنروز مشاهده نمودند که گاراژ بطور کامل در آتش سوخته است. سرانجام در اکتبر ۱۹۵۹ برای اینکه جلوی فاجعه را بگیرند آن را به ۱۱ قسمت تکه کرده و فلزش را نیز آب کردند.
sajjad بازدید : 121 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

پارک ملی ستون‌های صخره‌ای «چانگ ژیاژیه» در چین یکی از زیباترین پارک‌های ملی جهان است، طبیعت بکر و دست نخورده این پارک هر گردشگری را به میلیون‌ها سال پیش می‌برد.

87fad14575a4c0113031e7eb19b691e81 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

c58cc6aad3a6b5b86951a0e668683f25 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

پارک ملی ستون‌های صخره‌ای «چانگ ژیاژیه» در شمال استان «هونان» در مرکز چین قرار دارد و تصاویری که مشاهده می‌کنید، بخشی از ۲۴۳ ستون صخره‌ای بسیار بلند این پارک است که ارتفاع تا هزار متر می‌رسد.

2bc93eae30fb2a8b07f26bcff3e83415 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

d64882cff019a5b1087761d92cc2bfb0 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

آنچه به این ستون‌ها زیبایی بخشیده و از جمله عجایب آن به شمار می‌آید، درختان قد بر افراشته بر نوک این ستون ها است.

9bf869333bbed009c525711385bc759a گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

850bced2f63a69b2d6bce50216214a79 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

پارک ملی ستون‌های صخره‌ای «چانگ ژیاژیه» علاوه بر این درخت‌ها و ستون‌های زیبا حیات وحش نادری هم دارد و براساس آخرین اطلاعات بیش از ۲۳ نوع جانور نادر و ۳ هزار گونه گیاه در این منطقه مشاهده می‌شود.

6684ffabd0e3b07de2d7e6c0cdbeec51 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

24158ada531010c3c5ed5f3e750d8b6e گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

مساحت این پارک ۴۸۱۰ هکتار است و در آن بیش از ۱۰۰ منطقه سیاحتی و گردشگری وجود دارد.

ab8218e0bb5fcd256159b53013a2f890 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

b22004c76b7daf7d90934b55d78e73c0 گزارش تصویری از پارک ملی چانگ ژیاژیه

sajjad بازدید : 137 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از شرکتهای خودروسازی و قطعهسازی مهم دنیا در موتور شوی پاریس امسال حضور دارند. شرکتهایی از قبیل: بی.ام.و، شورولت، سیتروئن، فراری، فیات، فیسکر، جگوار، کیا، لکسوس، مزدا، بنز، میتسوبیشی، اوپل، پژو، پورشه، اشکودا، فولکسواگن و سوزوکی، جدیدترین خودروهای مفهومی و در آستانه تولید خود را در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ رونمایی کرده اند. که در زیر یه سری از تصاویر را به نمایش گزاشتیم .

نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۲ که یکی از مهمترین نمایشگاههای خودرو در سراسر جهان محسوب میشود از امروز ۲۹ سپتامبر (شنبه ۸ مهر ماه ۹۱) در پایتخت فرانسه گشایش یافته و تا ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر ماه سال جاری) برپا خواهد بود.

134903284641 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490328462 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490330741 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490327602 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490328463 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490327604 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490327605 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

13490328465 عکس هایی از ماشین های برتر نمایشگاه پاریس

sajjad بازدید : 103 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)
Mihanstar.com sabzijat1 چگونه سبزیجات را بپزیم و سرخ کنیم؟
 
مقدار کالری
مواد غذایی یاد شده در مجموع ۱۲۰۰ کیلو کالری انرژی دارند که در صورت تقسیم کردن آن‌ها میان ۴ نفر، مقدار کالری دریافتی برای هر نفر ۳۰۰ کیلوکالری خواهد بود که برای وعده شام این مقدار مناسب است. همراه کردن هر ماده غذایی دیگری مانند کمی گوشت یا سیب‌زمینی سرخ کرده با سبزی‌های سوخاری شده،‌ حداقل ۱۰۰ کیلو کالری بر میزان انرژی یاد شده اضافه خواهد کرد.
 

همراه غذا

اگر می‌خواهید همراه سبزی‌های یاد شده منبع پروتئینی‌ای نیز میل کنید، می‌توانید یک عدد تخم‌مرغ آب‌پز را حلقه‌حلقه کنید و همراه این غذا بخورید. حتی یک تکه ۶۰ گرمی سینه مرغ را می‌توانید به صورت گریل شده درآورید و در کنار سبزی‌ها میل کنید.
مصرف سبزی‌های سوخاری با یک سوم لیوان ماست چکیده طعم‌دار شده با پودر نعناع و مخلوط شده با جوانه گندم یا ماش، وعده غذایی مغذی‌ای را به عنوان شام برایتان فراهم می‌کند.
 
مـواد لازم برای ۴ نفر:
هویج حلقه‌حلقه شده : ۲ لیوان ( ۵۰ کیلوکالری )
قارچ متوسط : ۳ لیوان ( ۵۰ کیلوکالری )
ساقه پیازچه :  ۴ عدد ( ۲۵ کیلوکالری )
گل‌کلم خرد شده :  ۳ لیوان ( ۲۵ کیلوکالری )
تخم‌مرغ : ۱ عدد ( ۱۰۰ کیلوکالری )
آرد سوخاری : ۶ قاشق غذاخوری ( ۱۶۰ کیلوکالری )
آرد سفید : ۶ قاشق غذاخوری ( ۱۶۰ کیلوکالری )
شکر : ۱ قاشق چای‌خوری ( ۱۶ کیلوکالری )
روغن مخصوص سرخ کردن : ۶ قاشق غذاخوری ( ۵۴۰ کیلوکالری )
نمک و فلفل سیاه : به میزان دلخواه ( ۰ کیلوکالری )
طـرز تـهـیـه :
ابتدا در قابلمه‌ای کوچک هویج‌ها را با شکر و آب‌ لیمو بپزید.
در قابلمه‌ای دیگر نیز گل کلم‌ها را بخارپز کنید. فقط حواستان باشد که این سبزی به سرعت پخته می‌شود بنابراین نباید بیش از حد آن را حرارت داد.
قارچ‌ها را هم درسته در قابلمه‌ای که آب آن در حال جوشیدن است، بریزید و به سرعت آبکش کنید. این کار باعث خواهد شد قارچ‌ها حین سوخاری شدن آب نیندازند.
پیازچه‌ها را به دو نیم تقسیم و خام برای سرخ کردن استفاده کنید.
حالا قطعات این سبزی‌ها را تک به تک ابتدا در آرد سفید سپس در تخم‌مرغ و نهایتاً در آرد سوخاری قرار دهید و در روغنی که کاملاً داغ شده است، سرخ کنید.

وقتی سبزی‌ها سرخ شدند، آن‌ها را از تابه بردارید و در سبدی فلزی بگذارید. یادتان باشد که این غذا را باید گرم و بلافاصله بعد از تهیه میل کرد در غیر این صورت تردی خود را از دست خواهد داد.

۷ پیشنهاد سرآشپز برای سوخاری کردن سبزیجات :
در میان مواد غذایی‌ای که به شکل سوخاری تهیه می‌شوند، انواع گوشت‌های سفید و سبزی‌ها رایج‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. البته سوخاری کردن به ۲ صورت پف‌کرده و پف نکرده است که در نوع اول، خمیر بنیه و در نوع دوم فقط آرد سفید و آرد سوخاری استفاده می‌شود، اما برای سوخاری کردن سبزی‌ها باید به نکته‌هایی توجه کرد :
۱ – سبزی‌هایی که برای سوخاری کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از قبل پخته شده باشند یا به صورت آب‌پز یا به صورت بخارپز و تنها سبزی‌ای که لزومی به پخت آن نیست، پیازچه است زیرا بافت لطیفی دارد و در اثر حرارت دیدن به سرعت له می‌شود.
۲ - قبل از سوخاری کردن هویج‌ها، بهتر است آن‌ها را با کمی عسل و آب‌لیموی تازه بخارپز کنید و پس از نرم شدن، آن‌ها را به صورت سوخاری درآورید.
۳ – زمان پختن گل کلم‌هایی که برای سوخاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید به اندازه باشد. برای امتحان این موضوع می‌توانید از خلال دندان استفاده کنید به این ترتیب که وقتی خلال دندان را به ساقه یکی از تکه‌های گل‌ کلم وارد می‌کنید، تا نیمه فرو رود و دیگر داخل نشود. در این حالت اگر گل کلم‌ها را سوخاری کنید، بافت خود را هنگام سرخ شدن حفظ خواهند کرد.
۴ – برای آنکه قارچ‌ها هنگام سوخاری شدن آب نیندازند، بهتر است برای اطمینان بیشتر ۱۵ دقیقه آن‌ها را در آب جوش بیندازید و سپس برای سوخاری کردن استفاده کنید.
۵ – حتماً برای سوخاری کردن سبزی‌ها از آرد سوخاری پودری با دانه‌های ریز یا از نان فانتزی‌ای که از قبل خشک کرده و به صورت پودر درآورده‌اید استفاده کنید. بهتر است آرد سوخاری پودری را نیز یک بار الک کنید زیرا هرچه دانه‌های آرد سوخاری یکدست‌تر و ریزتر باشد، حاصل کار بهتر خواهد بود.
۶ - برای اینکه سبزی‌های سوخاری شده حالت چرب و روغنی پیدا نکنند، بهتر است بعد از سرخ کردن، آن‌ها را روی دستمال حوله‌ای یک‌بار مصرف قرار دهید تا روغن اضافی‌شان گرفته شود.
۷ – هنگام سرخ کردن سبزی‌ها، حتماً از روغن مخصوص سرخ کردن استفاده کنید، یعنی روی بسته‌بندی روغن مصرفی، عبارت مخصوص سرخ کردن درج شده باشد.اگر لاغر هستید
در کنار سبزی‌های سوخاری شده، یک تکه ۶۰ گرمی سینه مرغ نیز قرار دهید و همراه آن چند عدد خلال سیب‌زمینی سرخ‌شده نیز میل کنید تا انرژی دریافتیتان افزایش پیدا کند. بهتر است این غذا را با یک لیوان دوغ معمولی یا کفیر میل کنید تا وعده غذایی‌تان مغذی‌تر شود.اگر فشارخون دارید
مصرف پیازچه به تنظیم فشارخون کمک می‌کند. البته برای افزایش قدرت سیرکنندگی وعده غذایی بهتر است آن را همراه یک عدد سیب‌زمینی تنوری شده بخورید. در ضمن، بهتر است که یک لیوان آب پرتقال تازه یا شربت آب‌لیمو را نیز با آن‌ها همراه کنید تا خوردن این غذا به تنظیم فشارخونتان کمک کند.اگر یبوست دارید
علاوه بر سبزی‌های یاد شده می‌توانید کلم بروکلی را هم به صورت سوخاری شده درآورید. برای تهیه کلم بروکلی سوخاری، بهتر است ابتدا کلم‌ها را ۴ دقیقه در آب جوش قرار دهید و سپس آن‌ها را آبکش و بعد برای سوخاری کردن استفاده کنید. به این ترتیب با خوردن بروکلی‌های سوخاری شده، فیبر بیشتری را دریافت خواهید کرد که به کاهش شدت یبوستتان کمک می‌کند.
sajjad بازدید : 111 سه شنبه 16 آبان 1391 نظرات (0)

کودکان بسیاری در نقاط مختلف دنیا هستند که از شرایط خاص رنج می برند این در حالی است که شاید آن ها سن کمی نیز نداشته باشند اما باز هم از شرایط خود آنچنان که باید راضی نیستند و همیشه باید تحت درمان های مختلف قرار داشته باشند

پسری بدون چشم

“مارا وانی جانگ” کودکی است که از بدو تولد بدون چشم بود. البته از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت. پدر و مادر این کودک که هر دو ۲۶ ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی ۱۶ ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.

231832 75111 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

پسر نارنجی

بدن لئون، پسر چهار سالگی انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می‌شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. او به بیماری بسیار نادری به نام (hyper-beta carotenemia) مبتلاست که او را از خوردن هویج و هر میوه نارنجی رنگی محروم می‌کند. مادر لئون می‌گوید که برای نخستین بار و زمانی که پسرش تنها شش ماه داشت متوجه شرایط خاص کودک خود شده است.

231833 7971 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

کودکی که از گرما میمیرد

“فرد جیمز” کودک ۳ ساله ای است که به خاطر ابتلا به یک بیماری ژنتیکی نادر، بدن او قادر به تبادل حرارت با محیط نیست و در واقع هیچگاه عرق نمی کند.  پدر و مادر این کودک مجبورند همیشه او را با استفاده از دستگاه ها خنک کننده، اسپری آب و تکه های یخ خنگ نگاه دارند، در غیر اینصورت احتمال مرگ کودک بر اثر بالارفتن زیاد دمای بدنش وجود دارد.

231829 5311 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

دختری که سنگ و خون میگرید

“صبوره” دختر بیست ساله یمنی  هنگام گریه کردن از چشمانش سنگ خارج شده و همراه با آن خون جاری می شود. همچنین به جای آب شور ، خون تعریق می کند. “صبوره فقیه” در مورد وضعیت خود می گوید: از شش ماه قبل و دقیقا بعد از ازدواجم و با بیهوشی روزانه به مدت ۴ ساعت این قضیه شروع شد.

231830 3751 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

بعد از مدتی این بیهوشی ها تبدیل شد به  نفخ شدید در شکم  که او را شبیه زنان باردار در ماه های اخر می کرد. خانواده این دختر او را به بیمارستان برده و دکتر ها  بعد از آزمایش های گوناگون گفتند که حالت بدنی او کاملا عادی است و هیچ توضیحی برای اتفاقات افتاده نداشتند.

پسری که سالی ۵ بار میمیرد

در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری ۳ ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیفتد.قلب”آرون” ۳ساله معمولا در هر حمله ۷ دقیقه از کار می افتد و در این مدت اعضای خانواده وی که همگی برای کار با دستگاه شوک الکترونیکی آموزش دیدند وی را کمک می کنند. بیماری او که “سندرم مرگ ناگهانی” است در سه ماه گذشته باعث شده است تا قلب وی ۳ مرتبه از کار بیفتد. پزشکان پیش بینی می کنند که احتمالا قلب این کودکان در هر سال ۵ بار از کار خواهد افتاد.

231834 5101 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

دختر یک ساله با بدنی ۸۰ ساله

وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن ۸۰ ساله به نظر برسد. این دختر یک ساله که “یوکسین” نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام “کاتیس لاکسا” مبتلا است .

231831 6881 آشنایی با بیماری عجیب و نادر دنیا+عکس

 

کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها ۲۰۰ خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.

sajjad بازدید : 107 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

ورزشکاران افتخار آفرین پارالمپیک در میان استقبال پرشور مردم به کشور بازگشتند.

مراسم استقبال مردمی از قهرمانان و مدال آوران پارالمپیک بامداد جمعه در فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم تهران برگزار شد.

همچنین مراسم استقبال مردمی از مجید فرزین قهرمان پارالمپیک در رشته پاورلیفتینگ نیز صبح جمعه با حضور گسترده مردم اردبیل برگزار شد.

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

استقبال از افتخار آفرینان پارالمپیک

sajjad بازدید : 129 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

تجربه بازیگری امین زندگانی در فیلم آهوی پیشونی سفید

تجربه بازیگری امین زندگانی در فیلم آهوی پیشونی سفید

جمعه شب امین زندگانی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون مهمان برنامه تلویزیونی «هفت» بود و درباره حضور در فیلم سینمایی «اختاپوس – دفتر اول: آهوی پیشونی سفید» و جایگاه بازیگران در اجتماع صحبت کرد.

او در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اینکه فروش فیلم «اختاپوس» در ۱۷ روز‌ اول اکران باعث دلخوری سازندگانش شده، گفت: «متاسفانه بر خلاف انتظار عوامل تولید، فیلم در این مدت فروش خوبی نداشته است. فکر می‌کنم «اختاپوس» یک نمونه موفق فیلم کودک و نوجوان در سال‌های اخیر است و امیدوارم در هفته‌های بعدی بتواند فروش خوبی داشته باشد.»

زندگانی در ادامه در پاسخ به این سئوال که چه شد پیشنهاد حضور در فیلم سینمایی «اختاپوس» را پذیرفت، گفت: «من ارادت خاصی نسبت به سیدجواد هاشمی دارم. علاوه بر آن فیلمنامه هم من را سر ذوق آورد تا در یک کار متفاوت حضور داشته باشم و به نوعی ساختارشکنی کنم. فکر کردم می‌توان در این فیلم طوری حضور داشت که هنر بازیگری بیشتر در نقش دیده شود.»

او در ادامه گفت: «من در بازیگری با تنها کسی که رقابت می‌کنم خودم هستم و بازی در شرایط متفاوت را امتحان کنم. در فیلم «اختاپوس» توانستم بخشی از ایده آل‌هایی که به عنوان بازیگر برای خودم متصور بودم برآورده کند.»

زندگانی در ادامه درباره حضورش در سریال‌های و فیلم‌های تاریخی گفت: «خوشحالم در سریال‌های «مختارنامه» و «معصومیت از دست رفته» حضور داشتم. این دو سریال برای من یک امتحان بازیگری بود. داودو میرباقری کارگردانی است که به عنوان یک بازیگر نمی‌توانی به راحتی در کارش حضور داشته باشی و در ‌‌نهایت خروجی آثارش بسیار خوب است. بازی در فیلم «ملک سلیمان» بیشتر دست تقدیر بود. به هر حال همیشه دوست دارم در آثاری حضور داشته باشم که با بازی در آن کار ساختارشکنی کنم و به سمت نقش‌های کمی فانتزی‌تر بروم.»

او ادامه داد: «نوع نگاه به بازیگری در سینما کلیشه‌ای است و متاسفانه نقش‌های تکراری بازیگر را تنبل می‌کند. خوشبختانه در فیلم «اختاپوس» باید از یک سری کلیشه‌ها جدا می‌شدم.»

زندگانی در ادامه با اشاره به فعالیتش در حوزه تئا‌تر گفت: «هر چه در بازیگری دارم از حضور در تئا‌تر است. اصولا تئا‌تر پرورشگاه خوبی برای بازیگر است. اساتید بزرگوار بازیگری ریشه در تئا‌تر دارند. متاسفانه در حال حاضر ورود به سینما یا تلویزیون از تئا‌تر سخت شده است.»

این بازیگر در ادامه گفت: «زندگی در شهرت راحت نیست. زمانی در ارتباط با دستمزد بازیگران درباره محمدرضا گلزار گفتم دستمزد بالای او بخاطر زندگی نکردنش است، چون مجبور است به دلیل شهرتش مثل یک فرد معمولی زندگی نکند. متاسفانه در حال حاضر جمع کثیری از بازیگران طلبکار هستند. نظارت درستی بر پرداختی‌های بازیگران وجود ندارد. اگر این پرداخت‌ها درست و به موقع باشد میزان دستمزد بازیگران خیلی هم بد نیست»

زندگانی در ادامه با اشاره به جایگاه بازیگر در جامعه گفت: «در تمام دنیا بازیگری جزو شغل‌های سخت است. بازیگر باید از اجتماع منفک شود، چون طیف بیشتری از مردم از او الگو می‌گیرند. به همین دلیل یک بازیگر باید از شرایط خطا دور باشد.»

او در ادامه گفت: «منحل شدن خانه سینما و تشکیل صنوف قانونمند سینما سو تفاهمی را میان هنرمندان ایجاد کرده است. امیدوارم در آینده نزدیک این سو تفاهم‌ها کنار گذاشته شود. چرا که برطرف کردن این سو تفاهم‌ها به نفع اهالی سینما خواهد بود.»

sajjad بازدید : 458 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

فان کلوب: مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.


مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.
او هیچ واکنشی به کسانی که از او عکس و فیلم میگرفتند نشان نداد و به نظر نمیرسید از این جریان ناراحت شده باشد. او بدون اینکه با کسی صحبتی داشته باشد و یا کلمه ای حرف بزند و یا حتی واکنشی به حرفها و حرکات اطرافیان داشته باشد چند ایستگاه بعد از واگن پیاده شد.

عکس زن کاملاً برهنه در مترو اتریش
در حال حاضر با پخش شدن تصاویر این زن مسئولان مترو و پلیس شهر وین در صدد یافتن وی و یا دانستن هویتش هستند .

یک نشریه اعلام کرده است این زن خودش را معرفی کرده و علت این کار عجیبش را توضیح داده است اما به نظر میرسد این حرف تنها یک شایعه باشد.

یک شاهد میگوید :من نمیتوانم باور کنم که یک زن با این وضعیت در یک مکان عمومی دیده شود. با دیدن او واقعا حیرت زده شدم . او حتی در مقابل عکس گرفتن دیگران عکس العملی نشان نداد و درواقع میتوان گفت جلوی دوربین ها ژست هم میگرفت.
بیشتر شاهدان این صحنه علاوه بر شوکه شدن نگران این زن بودند که در سرمای اطریش برهنه در خیابانها حضور پیدا کرده بود. به هرحال تا کنون نام و نشانی از این زن پیدا نشده است  و حضور او هنوز همانند یک معمای حل نشده ذهن اکثر مردم پایتخت اطریش را به خود مشغول کرده است.

sajjad بازدید : 237 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)
  • فان کلوب: آشواریا رای” ستاره زیبا روی سینمای هند و “کریستین تورلینگسون” مدل مشهور امریکایی با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند.”آشواریا” مثل همیشه با لباس سنتی زیبایش معصومیت همیشگی اش را حفظ کرده بود و علیرغم سادگی بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسید.


    "آشواریا رای” ستاره زیبا روی سینمای هند و "کریستین تورلینگسون” مدل مشهور امریکایی با حضور در نشست مربوط به زنان و کودکان در سازمان ملل خبر ساز شدند.”آشواریا” مثل همیشه با لباس سنتی زیبایش معصومیت همیشگی اش را حفظ کرده بود و علیرغم سادگی بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسید.

    این مجلس ضیافت شامی بود که با نام همه زنان ، همه کودکان برگزار شد و اکثر شرکت کنندگان در آن زنان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و سیاسی بودند.

    آیشواریا رای در سازمان ملل
    این نشست با هدف سرعت بخشیدن به پیشرفت مسائل کلیدی مثل برنامه ریزی برای خانواده ، بقای کودک و دسترسی همگانی به کالاهای اساسی برگزار شد و به همین دلیل هم اکثر میهمانان این نشست را زنان تشکیل دادند.

    گفتنی است آشواریا رای که خود مادر یک کودک است به عنوان سفیر آژانس ایدز سازمان ملل فعالیت میکند . بنابر اظهارات این بانوی سینمایی ماموریت جدید او توسعه آگاهی همگانی در ارتباط با مسائل بهداشتی به خصوص مسائلی که به زنان و کودکان مربوط است میشود و قرار است به زودی در ۲۱ کشور جهان به اجرا درآید.

    آیشواریا رای در سازمان ملل

sajjad بازدید : 82 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

pic 27 زمان واریز یارانه های نقدی خانوار (آبان 91)

با توجه به ماه های گذشته یارانه نقدی خانوار در هفته سوم آبان ماه ۹۱ واریز خواهد شد.

با توجه به زمان واریز یارانه های نقدی، یارانه های آبان ۱۳۹۱ در هفته سوم (تقریباً ۱۸ تا ۲۰ مهر) به حساب خانوار واریز خواهد شد، همچنین هنوز خبری از تغییر مبلغ این ماه اعلام نشده است، بنابر این احتمالاً مبلغ واریزی آبان ماه همانند ماه پیش۴۵٫۵۰۰ تومان خواهد بود. جزئات بیشتر در این خصوص از همین طریق اعلام خواهد شد.

sajjad بازدید : 101 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)
 
تکناز : این قضیه که شما بپذیرید، بحث و دعوا نیز بخشی از روابط شما با همسرتان را تشکیل می‌دهد، بسیار مهم است، اما دانستن راهی برای آشتی کردن شاید از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

بعد از این که در بحث و دعوایی ناخواسته با همسر خود قرار گرفتید، توصیه‌های ارائه شده در این مقاله را به کار بگیرید تا بتوانید سریع‌تر آشتی کرده و آرامش را دوباره به روابط‌تان بازگردانید.
*رفتار غیرعادی و عجیب

این قضیه که شما بپذیرید، بحث و دعوا نیز بخشی از روابط شما با همسرتان را تشکیل می‌دهد، بسیار مهم است؛ همه ما در زمان و مکان‌های مختلف ممکن است رفتارهای متفاوتی از خود بروز دهیم، اما وقتی به نظر می رسد، بحث و دعوا جز اینکه باعث انزجار و لطمه دیدن احساس شده و به رابطه سالم صدمه وارد می‌کند، فایده دیگری ندارد باید آن را متوقف کنیم.

اولین گام به سوی این هدف، این است که بفهمید واقعاً سر چه چیزی در حال بحث کردن با یکدیگر هستید و دیدگاه متضادتان را تعادل ببخشید، بعد از آن شما می‌توانید تکنیک‌های زیر را به کار ببندید؛ اجرای بعضی از این تکنیک‌ها را باید خود به تنهایی بر عهده بگیرید و در بعضی دیگر، همکاری همسرتان نیز ضروری به نظر می‌رسد.

*خودآگاه باشید

خودآگاهی و مسئولیت‌پذیری، اولین گام برای اجتناب از تضادها است، تقریباً غیرممکن است که شما بتوانید همسرتان را بدون تغییر رفتار خود تغییر دهید‌، اما اگر رفتار خودتان را تغییر دهید، در اکثر اوقات واکنش رفتاری او نیز متفاوت خواهد بود.

وانمود کنید که بهترین هستید، اگر بی جهت لجبازی نکرده و کج خلق نباشید، به همسرتان حس خوبی را منتقل می‌کنید و او در بی‌نظیر بودن شما شکی نخواهد کرد.
وجدان خود را در نظر بگیرید، در حال جر و بحث هستید، چون شما حاضر نیستید عذرخواهی کنید؛ مصالحه کنید یا ببخشایید، مطمئن شوید که به دعوا فقط برای این که غرور خود را نشکنید، ادامه نمی‌دهید.

در مورد اینکه آیا شما تحت تأثیر عوامل دیگری قرار گرفته‌اید یا خیر؟ فکر کنید، نیروی عوامل و شرایط خارجی به هیچ وجه تخمین زدنی نیست، آیا شما خسته‌اید؟ در مورد چیزی نگرانید؟ یا از موضوعی ناراحت هستید؟

بچگی نکنید، آیا شما تمایل دارید، مثل یک بچه، بد عنق، بهانه‌گیر و لجباز باشید؟ یا مانند یک والد انتقادگر دائماً منت بگذارید، انتقاد کرده و یا سرزنش کنید؟ یک فرد بزرگسال، آرام است، روی مسائل تمرکز می‌کند، گوش می‌دهد و مذاکره می‌کند.

احساسات خود را کنترل کنید، همسر شما نمی‌تواند به شما القاء کند که چه احساسی داشته باشید. احساسات شما تحت نظارت و کنترل خود شما است؛ اگر عصبانی هستید بگویید “من عصبانی‌ام به این علت که …” نه این که فقط بگویید “تو مرا عصبانی کردی “.

*بهبودسازی روابط

داشتن ارتباطات مناسب برای برقراری آرامشی دوباره، بسیار حیاتی و مهم است، اغلب دعواهایی که مرتب تکرار می‌شوند، فقط به این دلیل است که یکی از همسران یا هر دوی آنها، احساس می‌کنند طرف مقابل حرف هایش را نمی‌شنود و یا به آن اعتنا نمی‌کند، تکنیک‌های زیر ضمن اینکه، شانس مورد توجه قرار گرفتن شما را توسط همسرتان، افزایش می‌دهند، به شما نیز کمک می‌کنند به همسرتان نشان دهید؛ به او توجه دارید و به حرف‌هایش اهمیت می‌دهید.

گوش کنید، این مهمترین بخش برای داشتن ارتباطی خوب و مناسب است، به حرف‌های همسر خود بدون حدس و گمان و قضاوت، گوش دهید.

کنکاش کنید، سؤالاتی بپرسید برای این که مطمئن شوید، منظور حرف‌های همسر خود را به درستی فهمیده‌اید.
توضیح دهید، این نوع دیگری از کنکاش است، برای اینکه در جهت درک دیدگاهتان، به همسر خود اطلاعات بیشتری بدهید، آماده باشید، توقع نداشته باشید که او ذهن شما را بخواند.

تأکید کنید، خود را به جای همسرتان قرار دهید؛ حدس بزنید که او چه احساسی دارد و بگذارید او بفهمد که شما به او توجه دارید، مثلاً بگویید «می دانم که الان چقدر ناراحت هستی؟»

به طور گویا بیان کنید و بگویید، منظورتان چیست و آنچه می‌گویید چه معنایی دارد، واضح و آشکار سخن بگویید و نکته‌گویی کنید.

لبخند بزنید، شاید ذکر این راهکار در حین دعوا عجیب به نظر برسد، اما شوخی کردن و لبخند زدن راهکار بسیار نیرومندی جهت توقف و پرت شدن مسیر دعوا است.

خشم خود را کنترل کنید، عصبانیت نیز نیرویی است که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم، اما اگر عصبانیتتان به حدی است که از بحثی اصولی و عاقلانه جلوگیری می‌کند، سعی کنید بحث خود را متوقف کرده و از راهکارهای زیر استفاده کنید.

*تکنیک های برقرار سازی ارتباط

از بزرگترها جهت پادرمیانی کمک بگیرید، می‌توانید برای جلوگیری از ادامه دعوا از کسی که با شما همفکر است جهت پادرمیانی کمک بگیرید؛ شما تعجب خواهید کرد که ادب و منطق با هم چقدر مؤثر واقع می‌شوند.

واژه‌های مناسب به کار ببرید، قبول کنید، کلماتی که در زمان بحث و زمانی که هر دوی شما بیش از حد احساساتی هستید به کار می‌برید، بسیار مهم‌اند.

منطقی باشید، سعی کنید تکنیک‌های حل مسئله را فرا بگیرید تا بتوانید مشکل خود را به طور منطقی حل کنید.

مخالفت طرف مقابلتان را بپذیرید، گاهی اوقات این راهکار آسان‌تر است، همه دعواها نیاز به برنده و بازنده ندارد.

به صورتی مؤثر و ثمربخش بحث کنید، سعی کنید در هر مکان و هر زمانی این راهکار را به یاد داشته باشید. هر بحثی اگر نتیجه‌ای داشته باشد که توسط همسران مورد توجه قرار گیرد، راهکاری است برای جلوگیری از وقوع بحثی مشابه.

نوبت حرف زدن را رعایت کنید، به طرف مقابلتان نیز فرصت برای حرف زدن بدهید و نوبت خود را حفظ کنید، در این صورت است که بحث تا بهبود روابط ادامه می‌یابد.
sajjad بازدید : 103 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
بانوی اول کشور فرانسه از همان اولین روز ابتدای ریاست جمهوری فرانسوا اولاند برای وی دردسر ساز شد. مشکلات کاخ الیزه با این زن همچنان ادامه دارد و این بار انتشار کتابی جدید درباره بیوگرافی والری موجب شده تا اوج انحطاط اخلاقی در سطوح بالای حکومتی این کشور اروپایی هویدا شود.به گزارش پارس ناز والری تریرویلر که بدون ازدواج با فرانسوا اولاند، در کنار او وارد کاخ الیزه شده بار دیگر برای رئیس جمهور فرانسه دردسر ساز شد. این دردسر پس از آغاز شد که در هفته جاری کتابی منتشر شد که در آن به زندگی خصوصی والری پرداخته شده است.
 
www.parsnaz.ir - ارتباط همزمان بانوی اول فرانسه با 3 مرد (عکس)
ویژه اعضا

                       

ساکس رایگان ویژه برای اعضا                                  آپدیت نود 32 ویژه برای اعضا 

کلیک کنید                                                            کلیک کنید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آدرس سایت

    آدرس فعلی سایت:

    www.funiweb2.tk

    آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:

    www.funiweb3.tk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 169
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7,268
  • بازدید کلی : 99,903
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ