loading...
ورودافرادبي جنبه ممنوع
sajjad بازدید : 182 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

عضویت در شبکه اجتماعی، می‌تواند منجر به تغییرات مثبتی در شکل گیری شخصیت کاربر شود. به شرط حفظ حریم شخصی!

با عرض پوزش از طرفداران دموکراسی، بزرگ‌ترین ملت مجازی جهان با یک میلیارد شهروند قدرتمند، در بهترین حالت رسما به صورت الیگارشی اداره می‌شود.

شاید خبر نداشته باشید اما تا روز چهارشنبه، به تمام اعضای فیس‌بوک حق رای اعطا شد. این شبکه اجتماعی در نظر دارد تغییرات اساسی در سیاست‌های خود ایجاد کند و بیشتر این تغییرات مربوط می‌شود به چگونگی رفتار با اطلاعات و حریم شخصی شما.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، دفعه پیش که فیس‌بوک از این رای‌گیری‌ها راه انداخت، فقط تعداد اندکی از شهروندان مجازیش در آن شرکت کردند تاحدی که انتخابات میان دوره‌ای آمریکا با کمتر از ۴۰ درصد رای دهنده در مقایسه با رای‌دهندگان فیس‌بوکی، یک پیروزی بزرگ در میزان شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.

در ماه ژوئن نیز این کمپانی دو بیانیه دیگر را در مورد حقوق و مسئولیت‌هایش به صورت جایگزین یکدیگر به رای گذاشت و به مدت یک هفته از کاربرانش خواست به یکی از آنها رای دهند، اینبار ۳۴۲.۶۳۲ نفر رای دادند.

با توجه به تعداد شهروندان این دولت مجازی این تعداد یعنی یک نفز از هر ۲۶۰۰ کاربر یا ۰.۰۳۸% کل کاربران فیس‌بوک.

فیس‌بوک اینبار نیز پس از رای‌گیریش روز چهارشنبه گفت از این پس به کاربرانش اجازه خواهد به جای رای دادن، برای نحوه اداره این شبکه مجازی کامنت بگذارند.

یکی از معاونین این کمپانی به نام الیوت شریج در بیانه‌ای نوشت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در مکانیسم رای دادن، کمیت از کیفیت، برجسته‌تر می‌شود بنابراین تصمیم گرفتیم که زین پس سیستمی را اجرا کنیم که منجر به تعاملات معنایی شود و کاربران را بیشتر از گذشته در فرایند رای دهی درگیر کند.

با همه این احوال قدرت واقعی در فیس‌بوک به دست مدیران اجرایی یا همان سهامداران شرکت است و البته به طور خاص مارک زوکربرگ، موسس و مدیر عامل شرکت که تعدد حق رای‌ها را کنترل می‌کند.

اما دادن حق رای به کاربران، حتی اگر از این امکان چندان هم استفاده نشود به فیس‌بوک این فرصت را می‌دهد که بر ماموریت اجتماعیش بیش از پیش تکیه کند.

تغییر بزرگ بعدی که در این شبکه اجتماعی صورت خواهد گرفت بی‌شک مربوط به سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خواهد بود و احتمالا خیلی از کاربران این تغییرات را دوست ندارند اما از آنجا که حق رای به آنها داده شده بوده، حق شکایت کردن هم ندارند.

sajjad بازدید : 130 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

هدف گوگل از این کار، نزدیک کردن و پیوند زدن بیشترعرب‌زبان‌ها با محیط اینترنت است. گوگل امروز اعلام کرد که به مدت یک ماه به صورت ابتکاری دست به انتشار زبان عربی در پهنه وب خواهد زد. این برنامه که “Arabic Web Days” نام گرفته قصد دارد به گسترش محتواهای عربی در اینترنت بپردازد. گوگل در وبلاگش توضیح داده است که با اینکه مردم عرب زبان بیش از ۵ درصد کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند اما محتواهای منتشر شده به زبان عربی در اینترنت تنها ۳ درصد کل محتواهای دیجیتال انلاین را تشکیل می‌دهند. به منظور دستیابی به این هدف گوگل و سایر شرکایش در حال سازماندهی یک سری رویدادهای آنلاین و آفلاین هستند که از جمله آنها می‌توان به ۱۲ دسامبر یا روز “Arabic Web Day” اشاره کرد. در این روز متخصصین صنعتی گوگل قرار است برای عرب زبان‌ها جشن گرفته و یک مسابقه اینفوگرافیک نیز برای آنها برگزار کنند. ماها ابو، رئیس ارتباطات خاورمیانه و شمال آفریقای گوگل این برنامه را مخصوص کاربران دانسته و گفت : ما قصد داریم کاربران عرب زبان را بیش از پیش به اینترنت نزدیک کرده و پیوند بزنیم. گوگل همچنین اعلام کرده که قصد دارد یک وبلاگ کاملا عربی زبان ایجاد کرده و به ترویج ویدئوهای عربی در یوتیوب بپردازد.

sajjad بازدید : 356 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)
    • آیشواریا رای مدتها بود که پس از بارداری و زایمان دچار اضافه وزن شدیدی شده بود به طوریکه تمام فعالیت های هنری اش را لغو کرده بود

       

      او حتی برای حضور در تصاویر تبلیغاتی یک شرکت مجبور شد دست به دامن نرم افزارهای گرافیکی شده تا چهره و اندام او را لاغرتر نشان بدهند! اما او تقریبا به شرایط طبیعی و ایده آل خود برگشته و دیگر خبری از اضافه وزن در او دیده نمی شود:
       

       


      http://www.seemorgh.com/uploads/1391/08/article-0-1535531D000005DC-442_634x896.jpg


       

       


ویژه اعضا

                       

ساکس رایگان ویژه برای اعضا                                  آپدیت نود 32 ویژه برای اعضا 

کلیک کنید                                                            کلیک کنید

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آدرس سایت

    آدرس فعلی سایت:

    www.funiweb2.tk

    آدرس بعدی سایت در صورت فیلتر شدن:

    www.funiweb3.tk

    آمار سایت
  • کل مطالب : 92
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 169
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 1,189
  • بازدید سال : 7,189
  • بازدید کلی : 99,824
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ